Jeanette Suijkerbuijk

Foto’s:
382

Over mij

Dutch-happy-lady-yogini-jyoti-live-love-travel-mindfully & made in Germany.

Over mijn reis

2016 het jaar van de Yoga een Spiritueel en Ontdekkingsreisjaar: Eerst naar Bali: cultuur genieten - de spirituele achtergrond van het land ontdekken- de Island vibe vangen & genieten. De tweede deel is een reis - an investigation, a  Yoga Journey @Zuna Yoga a 200Hr YTT: " Yoga is the journey of the self, through the self, to the self. " ( The Bhagavad Gita ) Tweede Reis gaat naar NEPAL - Kathmandu - Patan - Boudha to discover the Culture, the Religion and do more Yoga:)   Breathe, Believe, Receive. Namaste... en het is een nieuw jaar 2017 staat op de agenda en een nieuwe avontuur staat te wachten. Morgen is het de Republic Day of India en ik ga naar New Delhi eerst naar mijn dierbare vriend Puneet & zijn echtgenoot Afreen en vanaf 1 tm 12 februari ga ik op een stilte retraite VIPASSANA -  taught by Goenka a Meditation Course to Liberate the MInd... Heel spannend en intense en aansluitend is de plan om verder naar Rishikesh the gaan reizen een Spirituele plek voor alle Yogi's, Seekers en nieuwgierige direct on the Banks of the river Ganga... om daar nog in de Parmarth Niketan Ashram te verblijven... So Lets start another experience.

Bezochte landen

Ik heb 20 landen (8%) bezocht:

Aruba, België, Denemarken, Dominicaanse Republiek, Duitsland, Frankrijk, Ghana, Griekenland, India, Indonesië, Luxemburg, Nederland, Nederlandse Antillen, Nepal, Oostenrijk, Spanje, Tsjechië, Tunesië, Turkije, Verenigd Koninkrijk.