De reis er naartoe; op naar Bali

21 mei 2016 - Tanah Lot, Indonesië

Every journey starts with a single step & a bright smile.       Halve keer om de wereld

Bijna een halve keer om de wereld in 1,5 dagen. Reizen! Vliegen...van donker naar licht in de tijd een stuk vooruit.Vooruit in een nieuwe dag.

Hoe snel dit toch eigenlijk gaat  maar op dit moment toch even niet, omdat de lange vliegtijd van ruim 17 uur toch best een taaie sessie is terwijl ik in een halve schouderstand op mijn stoel - met mijn benen omhoog & mijn tenen rekkend naar het plafond ruimte probeer te creëren in mijn lijf naast alle slapende andere passagiers die als hubots al uren in één en dezelfde houding lagern...en ohhh wat verheug ik mij erop wanneer ik weer op mijn matje kan met mijn yoga routine -surya namaskar de dag te laten beginnen...En plotseling is het zover ik ben aangekomen op een heel ander stuk aarde. Bali-Azië: hartstikke benauwd, geluidsoverstroming overal en het ruikt naar allerlei dingen die ik met nog niks heb kunnen assosieren...en de kleuren van alles om mij heen ...alles is nieuw spannend en zo intense.

Ik kom net aan voor zonsondergang bij onze eerste stop Hotel Dewi Sinta bij Tanah lot en ja het klopt; perfect op tijd om nog de laatste en eerste zonnenstralen te catchen hier op de eerste paar stappen op het island...en ja de balinese flower die ik toegeworpen krijg vanuit de boom als geschenk, draag ik de gehele avond met mij mee.Ik ben er!

1. Maggy:
    21 mei 2016
    Ha globetrotter,

Mooi dat je bent aangekomen en je totaal blanco in een niet westerse wereld bent aangekomen. Enjoy the asian world and culture. Laat de intense soms onbekende vreemde geuren maar vooral de mooie heldere kleuren op je inwerken. Dompel je onder in je yoga adventure.
    Heb het goed, Namasté Maggy
  2. Wicky:
    22 mei 2016
    Lieve Jeanette
    Prachtig beschreven !
    Voor ons voelde de eerste keer Bali als thuis komen juist door de geuren ( 23 jaar in een Indische familie)
    Toch verraste de prachtige bloem me die uit de boom vielen als een eerste groet " welkom Bali"!
    Een prachtige wereld vol exotische geluiden en kleuren liggen voor jouw open en zal jouw tocht naar binnen nog meer dimensie gaan geven.
    Geniet .
    Selamat malam
  3. Bert Suijkerbuijk:
    25 mei 2016
    Ziet er allemaal fantastisch uit.
    Geniet er van.
    Veel plezier daat in het verre oosten